Angele, a young woman, leaves her country home to go and work in a rural town. Here she encounters a man with whom she spends a night.
For her, it's a night of love and she gives her whole heart. For him, it's mere consolation. He never wants to see her again, neither her, nor the small provincial town where he grew up. He's leaving and taking no memories with him.