Mary loses her son during a car accident. She decides to resolve her situation by placing a small ad in the papers to find new “sons”. The four young men who subsequently come under her wing are separated by age, social status and character, but they have one thing in common: they all desperately need maternal love. Every family, however, has its own problems.