With a Herculean effort 15-year-old Marysa’s mother tries to get her daughter a career as a top model. While seeking contacts, she become the lover of an agency photographer. Marysa resists, but her mother still accomplishes her goal. The movie’s theme of maternal foolishness is drawn from the famous Visconti film.