Mula lives with her husband, sick mother and daughter Nina in a countryside house. At the weekend before Nina’s First Holy Communion, her brother with his family come for a visit together with Kaja – Mula’s younger sister, who disappeared suddenly 6 years earlier. Kaja is Nina’s biological mother. Mula is afraid that unstable Kaja might want to take her daughter away. The rest of the family, who at first keep their distance from Kaja, start to believe that this might be a new beginning for them and a chance for the sisters to reconcile. All this makes Mula even more frustrated and she decides to kick Kaja out. On the day of the First Holy Communion the sisters put their differences aside. However, there is a whole other reason why Kaja came home in the first place.