The story is set in Warsaw in 2030 and follows Adam, whose memory has been wiped-out by the secret service. He gets a job as a janitor and falls in love with a girl from a higher social class or “zone”. During his work he finds an old radio from the 50’s and discovers that it allows him to travel to the past.