An adaptation of William Shakespeare's Titus Andronicus set in contemporary New Delhi. The Hungry is a contemporary retelling of Shakespearian tragedy Titus Andronicus, set in the extravagant surroundings of an Indian wedding whilst exploring the role of the patriarch and corruption in Indian politics and big business.