In the land of King Dobromil honest labour, decency, honesty and respect among people has become a thing of the past. Instead the country is gradually succumbing to Hell's force and, thus, those who have some remnants of decency prefer to flee. Slightly befuddled herbalist Apollonia has a dream that the land is rescued by an unknown 'saviour' who arrives with on an ass and marries Annie, the king's daughter. But who will believe this mad herbalist with her 'magical' herbs that often cause more chaos than benefit?