Albrun lives with her mother in an isolated mountain hut. Life is hard enough, but when her mother falls gravely ill, Albrun is left traumatised and alone. 15 years later, Albrun has a child of her own, but with no husband in sight she is ostracised from her small community. As she forms a tentative friendship with a local woman, dark memories and psychotic delusions infiltrate Albrun’s thoughts and the line between fantasy and reality begins to blur. Although reminiscent of acclaimed period chiller The Witch in its heady fusion of mounting paranoia against a pagan backdrop, this hypnotic debut is quite a different beast.