Priest Giorgi, a former Film Director, is sent to serve the small parish in the mountain village. To bring villagers closer to church he starts showing films there. After the screening of the first picture - "Some Like It Hot" - the audience imply that the local music teacher Lili looks exactly like Marilyn Monroe. After meeting Lili, Father Giorgi's balance between cleric and secular world starts to quiver - the woman is extremely sexy and the temptation is difficult to resist.