A series of five stories from the legendary book by Jan Werich. I. Greedy Barka: Why Prague's Dejvice wasn't renamed Miserville. II. After the Leaves Fall from the Oak: Can a devil do a good deed by teaching an alcoholic not to drink? III. Fearless Franta: Franta wants to know what it's like to be afraid. IV. A Dream Fulfilled: A dream is just a dream: when you wake up it's morning. V. Fimfárum: Men are a strange breed: if they trust their wives they do the damnedest things...