My name is Luisa Palmeira, I am ten years old. My family is all Portuguese. But I am French, I am not like them, I do not make a mistake when I speak. My mother, she is more beautiful than Marilyn Monroe, except when she puts on her glasses. My father, he has a red bike and he lets me win by the arm wrestling. The other day he told me he would disappear. But I do not think so!