The young baker, Teco, looks exhausted. But then, during a cigarette break on the rooftop, he sees something curious that irresistibly attracts his attention. A strange seagull falls from the sky a few houses away. Teco climbs over the fence and sets out to investigate. "Tell the boss I’m ill," he calls to his surprised colleagues.