At 20, Laurence is always ready to fall in love. As a result, lovers either cheat on her or dump her! When her mother dies, Laurence decides to find Renée, her grandmother, whom she hasn't seen since she was a child. Renée isn't particularly keen on seeing her granddaughter again... Her naivety annoys her immensely. Renée offers Laurence to train her in her art of living. An art that consists of a few basic rules: seduce a rich man, marry him as soon as possible, quickly rid yourself of him (discreetly but permanently), pocket his life insurance premium, use it selfishly and... start all over again. Laurence allows her unusual grandmother to train her. But it's a risky game...