Followed by a sadistic German police officer, the two young runaways Jenny and Paul flee to Paris, the city of their dreams. Paris is as colorful and alive as their German provincial town was small and gray. They enjoy Paris to the fullest - in brasseries and nights in Montmartre - but the police catch up with them.