The worlds of two different women collide in a New York City loft: model vs. intellectual, style vs. comfort, career woman vs. single mom. Jade and Maria's only common ground is their ex-husband: Nick. The aging Casanova has left his wife -once again- for a younger model and now the two ex-wives claim ownership for the same luxurious flat. What starts as a minor verbal hostility leads them both to the subtle realization that, despite all their differences, they might not be so different.