Maybe we have to learn another way to laugh, maybe we’ve reached the limit of humour. That’s what Berto Romero believes. He stars along with Miguel Noguera and Carlos Areces in the new film from Carlo Padial (Taller Capuchoc): we need something really heavy, lots of CGI, something new and different. Amidst the green screens of this film, which is in turn its own making of, the definitive comedy is being shot, the one that will change everything, the final frontier. Padial laughs at everything and everyone, starting with himself, going beyond post-humour to dive headfirst into meta-comedy.