A Father and his Son have lived alone for years in their own private world of co-dependency, full of memories and daily rituals. Now that the Son has reached manhood, the two loving men sense the anguish of inevitable separation. The Father knows he should maybe accept a better job in another city, maybe search for a new wife. Guilt creates difficulties for the Son and his girlfriend. Each longs to do what's best for the other without hurt. Never has love between a father and son been so strong.