Life isn’t harmless. It can be exhausting and frustrating. Manuel would like to be a writer but instead of that he is trapped in his routine, unable to confront his emotions. Summer and the unexpected reunion with the best friends from his youth will make all his impulses explode. An adaptation of the homonymous novel by Manuel Jabois.