Cherished daughter of a billionaire oil-tycoon, Taelor, age 26, grew up in one of those guilded ghettos of Houston, Texas. At 15, her father's sudden and mysterious death tolls the bell of an idyllic childhood, entailing a fall into a reckless life filled with drug-abuse and firearms. Her portrait serves as an insight into modern-day decadent America lead by Donald Trump, new hero of a young and yet so lost generation.