United States, the 50s. Amongst stuffed poodles, whiskey infused teas, sinful mambo lessons and threats of alien invasions, Mrs Fairytale, spends her days locked in her dream home and without a moment of breath. A surreal world where the aspirations and hopes of our characters are shaped then collide, crash and finally come true. A dream, perhaps, where anyone can finally be who they want to be, but behind which hides another upsetting reality.