Karabas (Asset Imangaliev) is a difficult man: a hard-gambling, hard-drinking, child-in-a-man’s body who puts only himself first in his family. When his wife #1, Zhipara (Perizat Ermanbetova), calls to tell him she has found their long-lost son, Uluk (Daniel Dayrbekov), Karabas rushes to her, much to the dismay of his much younger, pregnant wife #2, Turganbyubyu (Turgunai Erkinbekova).