Seven deserters from a perpetual war which appears to date back to the depths of theirs memories. Seven journeys in an improvised and ruinous idyllic camp surrounded by the noise of machine gun fire and bomber airplanes. A staging, scenography and costumes that answer to a concept and a planning that tend towards abstraction.