Unknown Soldier by AKU LOUHIMIES is the story of an infantry unit’s tour of duty that lasts for more than three years during the Finnish Continuation War. The film is based on the classic novel by VÄINÖ LINNA. The film is the story of Rokka, Kariluoto, Koskela, Hietanen, and their brothers-in-arms. It shows how friendship, humour, and the will to live unite these men on their way there and back. The war changes the lives of each of the soldiers as well as the lives of those on the home front, and also leaves its mark on the entire nation.