At the edge of Iceland’s Reykjanes peninsula, two women’s lives will intersect – for a brief moment – while trapped in circumstances unforeseen. Between a struggling Icelandic mother and an asylum seeker from Guinea-Bissau, a delicate bond will form as both strategize to get their lives back on track.