The story of an anorexic girl and a deranged tuba player, between psychiatric wards and rehabilitation centers for eating disorders. They meet by chance and fall in love in their own way, but their hope for a normal life is frustrated by a myriad of family and social factors. Vegan folly and sharp social barbs for a drama disguised as a comedy, desperate and light, fierce and romantic, an illuminating cross-section of Israel today, its malaise and its identity complex.