The toad, the stork and the swallow. The encounter between man and wild animal in the city. By observing the activity which brings the protagonists of the three stories closer to the animal world, an intimate dimension reveals itself, something which isn’t immediately visible but which has always been present in mankind; something which can only return to its true essence through an otherness.