Markus dreams of becoming a street ball star in New York, but spends his days in his home suburb Korso, in Finland, playing ball with his friends in an old warehouse - and drinking. When Markus's little sister brings a black guy Jojo home Markus's dream is put to test. He risks everything to prove that his dream is not ridiculous. But what if it is?