Momo, who’s had a minor run in with the law, decides to turn over a new leaf. In so doing, he is shocked to discover his new employers’ unscrupulous schemes. The trials and tribulations of a young man of North African descent are dealt with in a humorous way and set against the backdrop of a small town in southern France.