Christian is new to the superstore. He mutely plunges into this unknown universe: the endless aisles, the eternal order of the warehouses, the surreal mechanicisms of the forklift trucks. His colleague Bruno from the drinks department takes him under his wing, showing him all the tricks of the trade and soon becomes a fatherly friend. Marion from the confectionary department likes to have a bit of a laugh and a joke with Christian. When he falls in love with her, the entire warehouse is rooting for him. But Marion is married, albeit unhappily by all accounts. All of a sudden she goes on sick leave. Christian falls into a deep hole, so deep in fact, that his miserable old life threatens to engulf him once more.