A young disabled guy wants to explode. He wants to do it in public. He’s only interested in the act’s effect. That he’ll die is unimportant. He’s not suicidal. He has no ideology. He’s not interested in ‘heaven’ or in going there. He doesn’t want people to misinterpret the explosion as his death.