Thomas, 22, is a drug addict. In an effort to put an end to his habit, he joins a community of former addicts who live isolated in the mountains and use prayer as a way to cure themselves. At first reluctant, Thomas gradually accepts to submit himself to a Spartan life of discipline, abstinence, hard work and frequent prayer. He discovers faith, but also love. And a new kind of torment.