Norge, 22, is your typical slacker kid. He aimlessly wanders suburban blocks with a beer, a joint, and his only friend Myre. The two kids dream of moving to the big city and starting a music career. But everything changes when 16-year-old Josephine turns up claiming to pregnant with his child.