Fortuna, a 14-year-old Ethiopian girl, has had no news of her parents since arriving in Lampedusa, Italy. Together with other refugees, she is given shelter for the winter in a Swiss catholic hospice at an altitude of over 2000 meters. While they wait for their fate to be decided by the Swiss authorities, Fortuna meets Kabir, a 26-year-old African refugee, and falls desperately in love. Their relationship develops in secret, till the day Kabir disappears.