14-year-old Segundo lives with his parents in a village high in the magnificent mountains of Peru. His father Noé is a respected artist and Segundo’s role model. Noé hand-crafts altarpieces, decorated shrines for church and home, and is teaching Segundo the necessary skills to carry on in his footsteps. But cracks have developed in their close relationship because Noé is keeping a dark secret. With brutal honesty and saturated colours, the film peeks behind the facade of a seemingly intact village community where homophobic attidtudes enforced by patriarchal laws are carried out with remorseless violence. It sketches a visually powerful panorama of a world in which a young artist is searching for his niche.