The forest’s police chief Gordon is about to retire and he needs to find a new assistant. Paddy, a clever mouse with a great sense of smell seems to be the right candidate. Together they have to solve Gordon’s last case – the mystery of squirrel’s missing nuts. Could it be the fox that took them? Gordon and Paddy will soon find out.