They play hide-and-seek, read to each other, roughhouse and tumble with their dog Coco: At first glance, the siblings Fan (8), Tino (6) and Claa (4) lead an unburdened childhood life. But they are completely alone, and the forest is just outside, and wasn’t there something about a big bad wolf?