The Internet has changed everything, also for journalism: business models are falling by the wayside, news is available for free, anywhere and at any time. I accompany journalists in their daily lives, see how they struggle, and I do what they also do: I observe and ask, also question myself, my fascination and my suspicion. I, too, use the net with ease. I am a user – and I am used.