The year is ’77. The sky (red) has finally fallen on the Earth. Wow. Blowing on the flames, through discord, (armored) joy, (class) revolt and conspiracy, relentless. It is a strange movement of strange students, a collusion of fools without family, without jails. The prairie is on fire. The revolution is over. We won.