Giulio works together with Leo in a factory. Giulio is trying at his best to create a better life for himself and his family, this struggle is the reason for moving from Calabria, a region in the South of Italy to the richer North. Even though, the North is facing a big economic crisis in the last years and life isn’t that easy anymore. In the middle of a night, an earthquake changes the life of everyone. Giulio, Leo and their families all survive the strike but, their houses, their schools and their factories are not safe anymore. What if the earth is still moving? What if the earthquake strikes again? Giulio and Leo together with many of their colleagues, take the suffered decision to continue their works at the factory...