Fated to live in a radical state of isolation in the paradise lost called Nueva Germania, the two surviving descendants of the Aryan colony founded by Friedrich Nietzsche’s sister in the Paraguayan jungle have their ultimate destiny revealed to them through a spontaneous breakdown of the fossilized order of their daily existence.