Tamás (36) never wanted to get close to people. But he can’t get over Norika (29) who appears as suddenly in his life as she vanishes - without a trace. When her sister Annika (28) reports her as missing, Tamás is suspected. Annika claims he has been following them. Tamás, however, sticks to his own truth: Seduced by the sisters, he slipped from a simple affair into a fatal love triangle.