Mirko and Manolo are two high-schoolers from the outskirts of Rome. They live their lives as two well-to-do guys – until they accidentally kill a man in a night-time hit and run. It’s the beginning of a relentless spiral down into perdition. The tragedy turns into a stroke of luck destined to wreck their lives – the man was a stool pigeon from a local gang and by killing him the boys earned their way into a living hell they mistake for the promised land.