Mathieu, 17, is the only survivor of an infamous serial killer making the headlines. Injured and traumatised, he tries to get on with his life within his family and his village. But despite everyone’s support, Mathieu is unable to find peace in his everyday life. The teenager will gradually be able to create a composite sketch of his attacker, but for Mathieu that’s not the end of it.