Alcoholic and low budget stuntman Ron Goossens has to get The Netherlands' most successful actrice between the sheets in order to save his own marriage. Will he succeed? A new outrageous comedy from the writers/directors of New Kids Turbo, New Kids Nitro and Bros Before Hos.