A man and a woman, naked in bed together. They attempt to make love, but are no longer capable of finding a shared rhythm. She begins to cry, and he brings her a glass of water. They both remain silent – perhaps everything has already been said. Before entering the bedroom, the camera first explores the other rooms in the house. It seems that life no longer takes place there. The camera lingers, as if sensing what has happened. It observes a separation – or rather the outcome of a separation. It registers gestures and glances here that speak of an intimacy that isn’t part of the present any more, such as when the man and the woman, who are no longer young, look at photographs from the start of their relationship. Beautiful moments alternate with comical and sorrowful ones. She brings him vitamin tablets. When clearing out the wardrobe, they look at one another lovingly: When did they each wear this or that piece of clothing and in what situation? The two of them are usually nude. It is a nakedness that is not about exposing anything, perhaps more a habit from days spent together, or a response to the unrelenting heat. The only sound comes from the fan that provides fresh air.