Monica, a renowned choreographer, returns to Spain after 20 years of absence to see her sick father. Upon arriving her father has already died and her mother asks her to stay to sell the family home. In delaying her return to Buenos Aires Monica rediscovers her childhood landscapes and is forces to confront the past.