It begins with a visit to the national sports archive, where celluloid treasures lie buried. 16-mm films about the performances of John McEnroe, a left-hander, at the Roland Garros Stadium. In slow motion and from different perspectives, we see his back bend and the unconventional position of his feet when serving. The formidable result of this movement is then demonstrated in real time. Music transforms individual scenes into rock operas or Italo-Westerns of epic length. Isn’t tennis all about becoming the director of your own game? John McEnroe played against his notorious temper tantrums and covered them up at the same time. In close-ups, you see the solitary personality of a player at one with himself.