Five men and women, and the relationships that connect them, paying particular attention to their feet or to the shoes that they wear. Adela has flat feet. Every day she chugs along for miles on her old, yellow 'Vespa 50' to the brothel she owns on a country road outside Madrid.At her bordello she meets Leonardo, a wealthy businessman with worn down heels, who is determined to teach her how to tango.