It's study time for Christian's final exams. Everything is going fine for him until his sister Sophie commits suicide. Christian is convinced that she was trying to communicate something to him before she took her life. Nevertheless, he and his friends decide one last time to celebrate midsummer in Sweden. It turns out to be a pleasant experience, but the truth about Sophie's suicide is lurking in the sombre shadows of the forest ...