This is the story of three sensitive teens who are forced to deal with violence at home, violence at school. It is a story of friendship, of love and hate, where the adolescents world is revealed as cruel and beautiful, a world where the desire to die or kill and the will to live are very confused but finally define the fate of the three heroes.